2 oktober 2014

Olive

Ik ben verliefd. Ik ben dolverliefd. Ik ben stapelverliefd. Ik was al eerder stapelverliefd (vrouw en kind NATUURLIJK), maar deze keer heb ik het weer hard zitten. Toen ik dit huis voor de eerste keer zag, kon ik niets anders bedenken dan wanneer ik mijn valiezen kon pakken en hoe snel ik zou kunnen verhuizen. Komaan, wie kan er nu niet van die dramatisch gezellige muren houden? Ik zie ze zelfs zo graag dat ik echt aan het overwegen ben om een van onze woonkamermuren in eenzelfde donker olijfgroen te verven. Zelfs al je Scandinavische meubels passen er mooi bij en zorgen voor een heerlijk contrast. Waar ligt die verfroller ook al weer?

 
I've fallen in love. I've fallen madly in love. I've fallen madly in love before (wife and son, OF COURSE), but this time it hit me hard again. When I saw this house, I was instantly thinking what I should pack and when I could move. I mean, who could not love these dramatic and moody walls. I'm seriously considering to paint one of our living room walls in this dark green olive color. There is just no disadvantage to it. Even all your Scandinavian furniture will beautifully contrast with this color.
Where's my paintbrush?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten