22 juli 2013

Home of Wolfgang Neugebauer

As you can see on the activity on this blog I’m absorbing every ray of sun I can get my hands on at the moment and I hope you’re doing the same! 
Nevertheless, today was a little too hot (+34°C !!), so I sneaked inside to catch up on my blogroll, where I've found this black and brown gem via Vosgesparis. The home of Wolfgang Neugebauer has a very moody feeling, perfectly balanced between dark and light colors.

Zoals je waarschijnlijk al merkte aan mijn aanwezigheid op deze blog, heb ik al zitten genieten van iedere zonnestraal aanwezig en ik hoop dat jullie net hetzelfde doen! Niettemin, vandaag was me net ietsje te heet (+34°C!), dus bleef ik wat langer binnen om wat bij te lezen in mijn blogreader. Hier vond ik, via Vosgesparis, dit bruin en zwart pareltje. Het is het huis van Wolfgang Neugebauer, die een perfect gecombineerd donker en licht interieur heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten