30 mei 2013

Ten Bosch House - Brussels

Herkent iemand onderstaand hotel? Dit zou een hotel uit België moeten zijn en ik zou er in ieder geval met plezier een weekendje overnachten. Zelfs al ligt hij naast mijn deur. Ik spring met plezier op mijn fiets met mijn koffer op mijn rug. Opnieuw die leuke mix van modern en vintage waar ik van hou. Kleurrijke kamers die toch een heel rustige sfeer uitstralen.

EDIT: Medeblogger Mademoisielle vond het hotel: Tenbosch House, gelegen te Brussel. Bedankt Siel!
En nu, snel, iemand ... boek me een kamer!

Does anybody know the name of this hotel? Apparently, this hotel is located in Belgium and I would love to spend a stress-free weekend over there. Even if it was next door, I would gladly jump on my bike. I love the mix of modern and vintage furniture. Colorful and relaxing ...

EDIT: fellow blogger Mademoisielle found the hotel: Tenbosch House, located in Brussels. Thanks Siel! And now, someone book me a room, pronto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten